You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - לאומית צפון, ירין סרדל אדום עד 2025

נוער - לאומית צפון, ירין סרדל אדום עד 2025

קפטן קבוצת הנוער של הפועל חיפה, שהשתלב בשלושה משחקים בקבוצת הבוגרים, חתם על חוזה לחמש עונות במועדון.

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

גם הפועל חיפה מצטרפת לשורת מועדונים המחתימה שחקנים צעירים על חוזים ארוכי טווח. המגן הימני של קבוצת הנוער, ירין סרדל, יליד שנתון 2001, חתם על חוזה לחמש עונות נוספות במועדון, זאת לאחר שכבש 7 שערים במדי קבוצת הנוער - שסיימה את העונה במקום ה-3 במחוז הצפוני של הליגה הלאומית. ירין סרדל יצטרף בקבוצת הבוגרים לאחיו הבכור, לירן בן ה-26, שמשחק כמגן וקשר. למשפחת סרדל עוד שני כדורגלנים פעילים: ניב בן ה-27 - ששיחק העונה כמגן בהפועל פ"ת, שליו בן ה-14, שמשחק בקבוצת שנתון 2006. לפני החתמתו של ירין סרדל הודיעה הפועל חיפה על החתמתו לשלוש עונות של החלוץ דודו אלטרוביץ', שעלה בקיץ שעבר לקבוצת הבוגרים.

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ: "החתמתם של דודו אלטרוביץ'  וירין סרדל לצד שחקנים צעירים נוספים על חוזים ארוכי טווח, מהווים המשך של מדיניות המועדון לשילוב צעירים בקבוצה הבוגרת, מדיניות שמאפיינת אותנו לאורך כל השנים. תמיד כיף לקדם שחקנים בוגרי מחלקת הנוער שלנו. ועכשיו חובת ההוכחה עליהם".

 

TOP PLAYER - אימונים ברמה אירופאית בחיפה


מעוניין להתאמן בסטנדרטים הגבוהים ביותר עם עזרי אימון טכנולוגים שניתן למצוא רק באקדמיות מובילות באירופה? מעוניין לעשות את זה בהדרכתם של מאמנים מובילים עם רזומה אימון נכבד דוגמת ברוך סער, אלדד שביט, איימן חלאילה משה שושן ושחר פוני? ב פרויקט TOP PLAYER יצא לדרך באופן רשמי, במגרש סינטטי איכותי ברמות הגבוהות ביותר הסמוך לקאנטרי "הולמס פלייס" ואצטדיון האתלטיקה בשכונת נווה שאנן בחיפה. הפרויקט מציע אימונים אישיים ואימונים בקבוצות קטנות. להתרשמות ראשונית הקליקו כאן ותוכלו להתרשם מוידאו מאימונים במתחם. 

 

לפרטים נוספים: ברוך סער - 050-9242414 , שחר פוני - 052-4893444 , משה שושן - 052-5575741 ,  אלדד שביט -   050-5792333.